Omschrijving
De deelnemers leren de mogelijkheden van Microsoft CRM vanuit het perspectief van een gebruiker. Er wordt aandacht besteed aan: Core CRM Navigation, User Interface, Outlook Client en de module Service Scheduling.U leert de processen en functionaliteit die door service planningsmanagers en serviceplanners wordt gebruikt.
Doelgroep
Iedereen die Microsoft CRM in de eigen organisatie gaat implementeren, gebruiken, onderhouden, raadplegen of ondersteunen.
Voorkennis
Van de deelnemers wordt verwacht dat zij:
- algemene kennis van Microsoft Windows hebben;
- begrip hebben van Customer Relationship Management oplossingsprocessen en de praktijk.
Studiemateriaal
Engels studiemateriaal.
Bestemd voor
Iedereen die Microsoft CRM in de eigen organisatie gaat implementeren, gebruiken, onderhouden, raadplegen of ondersteunen.
Programma
- Microsoft CRM Concepts
- Microsoft CRM Client for Outlook
- Service Scheduling Life Cycle
- Scheduling Services for Your Customers
- Maintaining Users and Resources
- Defining Services
Kosten
€ 360,00
Prijzen zijn exclusief 19% btw.