Omschrijving
Mediarecht Regulering in het mediarecht. De spelregels: wat mag wel en wat mag niet op grond van de Mediawet en de beleidsregels van het Commissariaat voor de Media
- Reclame- en sponsorregels voor de omroep
- Neventaken en nevenactiviteiten
- (Crossmediale) samenwerking tussen publieke omroepen en commerciƫle partijen
- Toekomst: versoepeling regime in "Multimedia en reclamewet" en de nieuwe audiovisuele mediadiensten richtlijn
- Wat beschermt het auteursrecht?
- De bescherming van programmaformats en -ideeƫn
- Van wie heb ik toestemming nodig als ik beeldmateriaal wil gebruiken?
- Portretrecht
- De grenzen van het citaatrecht
- Moet altijd betaald worden voor het uitzenden van beeldmateriaal van derden? En zo ja, wat is redelijk?
- Overnemen van nieuwsberichten en actuele berichten
- Parodie en auteursrecht
Bestemd voor
Deelnemers zijn werkzaam in het televisieproductievak.
Kosten
€ 700,00
Prijzen zijn exclusief 19% btw.