powered by Educa

Opleidingen

Zoek een opleiding:

9 resultaten

Resultaten 1 - 9 Sorteren op:

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantgericht denken en handelen Training

Blijft uw klant (afnemer, bezoeker, cliënt, lid) graag gebruik maken van uw diensten? Dat hangt af van de manier waarop u hem of haar behandelt of laat behandelen. De organisatiestructuur en de managementstijl van uw onderneming maken uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantgericht verkopen in de detailhandel Training

Kunt u zich inleven in de wensen van uw mondige en kritische klant en hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is uw klant voor u en hoe laat u dat merken? Wilt u de conurrentie een stap voorblijven, dan moet u uw invloed als verkoper ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantvriendelijk telefoneren Training

De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Marktgerichte communicatie Training

Binnen de tegenwoordige complexe communicatiecultuur is het voor een ondernemer haast onmogelijk om op een onderscheidende manier de geselecteerde doelgroep te bereiken. Hoe kan het wel? Dat ontdekt u in deze training: uw boodschap zo kernachtig ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Offertes die scoren Training

Heeft u een goed verkoopgesprek gehad? Weet u dan hoe u uw voorstel omzet in een offerte die scoort? En kunt u daarmee de oplossing voor het probleem of de behoefte van uw klant op een overtuigende manier overbrengen? Als u daartoe in staat bent ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Succesvol telefonisch verkopen Training

Uw non-verbale sterke punten kunnen u in het telefoongesprek niet helpen, dus moet u het hebben van andere kwaliteiten. U bent aangewezen op uw telefonische gesprekstechnieken en uw vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Deze training ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Verkoop en acquisitie Training

U bent geïnteresseerd in wat de klant belangrijk vindt op de korte en langere termijn en u kunt uw aanbod laten aansluiten op de individuele ontwikkeling van uw (potentiële) klant. Maar gebruikt u de eigenschappen van het product of de ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Vervolgtraining Verkoop en acquisitie Training

Voor iedereen die de training Verkoop en acquisitie heeft gevolgd en die zijn/haar kennis en vaardigheden wil verdiepen, is er de Vervolgtraining verkoop en acquisitie. Uniek is dat u het programma als deelnemers met elkaar samenstelt. Er is veel ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Omgaan met de media Training

Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder

Dit onderdeel wordt mede mogelijk gemaakt door Educa