Resultaten 1 - 10 Sorteren op:
Door de komst van social media is de relatie tussen consumenten en organisaties & merken veranderd. Gebruikers delen hun ideeën en meningen over en ervaringen met producten en diensten makkelijk online. Luisteren naar en converseren met ... lees verder
Een van de meest voor de hand liggende doelen van webcareteams is het online helpen van klanten met vragen en problemen. Maar, webcare kan daarnaast bijdragen aan de reputatie van uw merk en organisatie. Door de online dialogen die ontstaan, kunnen ... lees verder
Online reputatiemanagement (ORM) behelst het monitoren, analyseren en beïnvloeden van het imago van merken en organisaties op internet. Een online reputatie ontstaat al wanneer er op social media over een persoon, merk, product of merk wordt ... lees verder
Bijna alle projecten die op dit moment in de AV branche worden gestart hebben tot doel diverse media bij elkaar te brengen. Steeds vaker wordt van de televisie- of radiomaker verwacht dat zij in concepten kunnen denken. Ze kunnen niet meer alleen ... lees verder
Social media zijn internettoepassingen waarmee gebruikers informatie kunnen delen zoals teksten, video en audio. Bekende platformen zijn Twitter, Facebook, Hyves en LinkedIn. Hyves is in Nederland nog net het grootste platform en lijkt nu ... lees verder
De wereld gaat meer en meer crossmediaal werken, waarbij de inzet van meerdere mediaplatforms in toenemende mate gemeengoed wordt. Voor velen betekent dit dat meer kennis van en over steeds meer media noodzakelijk wordt. lees verder
Het gebruik van Social media voor online communicatie is ‘simpel’. Een account is snel aangemaakt en een netwerk is goed te onderhouden. Echter, het strategisch inzetten van social media vraagt totaal nieuwe kennis en vaardigheden. Hoe ... lees verder
De mediawereld gaat meer en meer crossmediaal werken waarbij de inzet van meerdere mediaplatformen in toenemende mate gemeengoed wordt. Voor velen betekent dit dat meer kennis van en over steeds meer media noodzakelijk wordt. Naast theoretische ... lees verder
Veel organisaties hebben te kampen met een afnemend aantal leden of willen meer klanten werven. Hoe kunt u door de inzet van social media mensen zover te krijgen dat ze lid of klant worden? lees verder
Ruim 75% van de Nederlanders heeft dit jaar al een online aankoop gedaan. 90% Van hen gebruikt thuis internet. Om aan informatie te komen gebruiken zij niet langer meer alleen Google. Zij bevinden zich vaker op het sociale platform Facebook. Social ... lees verder