Resultaten 1 - 10 Sorteren op:
Een training waarin vaardigheden door middel van het principe “leren door te doen” eigen gemaakt worden. Resultaat U hebt zicht op uw eigen gedrag en houding en het effect daarvan op uw groep. U kunt contact maken met de groep terwijl u ... lees verder
Presenteren op de autocue vereist een aantal vaardigheden. Naast kennis van de techniek van de autocue en de wijze van presenteren van teksten, is deze training grotendeels gericht op het zo natuurlijk mogelijk contact maken en houden met de camera. ... lees verder
Onze filosofie over onze presentatietrainingen start bij de wetenschap dat 70% van de communicatie non-verbaal is. Hierop voortbordurend is het van belang dat het non-verbale element goed getraind wordt. Dit kan volgens ons alleen maar individueel. ... lees verder
Een mooie stem is niet voldoende voor het goed kunnen presenteren van een radio-programma. Persoonlijkheid, algemene ontwikkeling en inzet zijn minstens zo belangrijk. In deze training worden verschillende presentatiestijlen en -vormen geoefend. ... lees verder
Commentaar inspreken bij beeld is in de praktijk van het programmamaken meestal het stiefkindje in het productieproces. Het is de laatste schakel in de keten van een idee, de research, de opnames en de montage. Pas na afloop van de montage wordt het ... lees verder
Spreken in het openbaar vraagt andere vaardigheden dan veel andere situaties waarin we communiceren. Je staat voor een grote groep, vooral informatie "te zenden". Twintig minuten of misschien wel een uur wil je mensen boeien, informatie ... lees verder
Presenteren is een intensief vak dat concentratie, energie en professionaliteit vraagt. De presentator van nu heeft veelal een open en sterke persoonlijkheid. De persoonlijke uitstraling en eigenheid van de presentator speelt een belangrijke rol bij ... lees verder
Onze filosofie over media trainingen start bij de wetenschap dat 70% van de communicatie non-verbaal is. Het gaat dus in de media maar voor 30% over wat je zegt en voor 70% over hoe je het zegt. Hierop voortbordurend is het van belang dat het ... lees verder
Er worden hoge eisen gesteld aan het stemgebruik van een presentator of verslaggever. Niet alleen moet de uitspraak verzorgd zijn, ook moet de stem prettig zijn om naar te luisteren en een eigen "sound" hebben. Elke stem is uniek. Dat moet ... lees verder
“Ik pitch de hele dag.” Na maanden sleutelen is je innovatieve product of je gouden televisie-idee klaar om de markt te veroveren. Je hebt een prachtig idee. Dat weet jij, maar zij weten het nog niet. Voor hen is het nog gebakken lucht. ... lees verder