Omschrijving
Een mediatraining start met een individueel dagdeel voor iedere deelnemer. Hierin worden veel opnames gemaakt. Daarna wordt er een gezamenlijke journalistieke dag gegeven door mediatrainers uit de dagelijkse praktijk. Cases voor deze dag zijn door de deelnemers zelf aangedragen en strategieën kunnen besproken worden. De trainers hebben natuurlijk zelf ook research verricht. Het geleerde over de eigen persoon wordt in deze tweede journalistieke dag meegenomen. Persoonlijke Presentatie (individueel) In dit dagdeel wordt ingegaan op de persoonlijke presentatie in relatie tot de media. Gewerkt wordt aan dat wat de overdracht van informatie binnen de persoonlijke presentatie in de weg staat. De deelnemer krijgt inzicht in de wetmatigheden van een presentatie op het gebied van stem, adem, houding, camera en oogcontact, spraak en formulering. Journalistieke interviews en valkuilen (gezamenlijk) Op deze dag wordt ingegaan op de omgang met de media, de journalistieke interviews en valkuilen. Er wordt gewerkt met aangereikt materiaal van de opdrachtgever. De deelnemers worden op deze gezamenlijke dag op allerlei manieren aan de tand gevoeld over voor het bedrijf gevoelige onderwerpen. Er wordt feedback gegeven en de deelnemers leren zodoende om de boodschap in verschillende situaties over te dragen.
Bestemd voor
Voor een ieder die professioneel te maken heeft met de media.
Kosten
€ 0,00
Prijzen zijn exclusief 19% btw.