Resultaten 1 - 10 Sorteren op:
De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder
Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden, maar niet altijd genotuleerd. Komt het voor dat u daardoor belangrijke informatie mist of dat besluiten niet uitgevoerd worden? Wanneer u verslag legt van uw vergaderingen straalt ... lees verder
Deze training is voor iedereen die de cursus Notuleren heeft gevolgd en/of die zijn/haar kennis en vaardigheden wil verdiepen. Tijdens één dagdeel van circa 3 uur gaat u intensief praktijksituaties oefenen, wisselt u ervaringen uit en ... lees verder
Overwin uw huiver om Twitter zakelijk in te zetten, want Twitter biedt legio mogelijkheiden en voordelen. Elke maand komen er wereldwijd miljoenen gebruikers bij. De rij functies is lang: personal en corporate branding, snelle nieuwsgaring, snel ... lees verder
U heeft uw huiver om Twitter zakelijk in te zetten overwonnen en zet Twitter in om uw bedrijfsdoelstellingen te halen. Maar u wilt nog meer uit uw account halen. Volg dan ook de masterclass Twitter. Doelstelling U kunt uw tweets ... lees verder
LinkedIn is, behalve een krachtig marketing- en onderzoeksinstrument, hét sociale platform voor B2B-toepassingen. Haal meer uit de zakelijke inzetbaarheid en ontdek het zelf in deze workshop: hoe u nieuwe interessante contacten legt, leads ... lees verder
Twee miljoen Nederlanders gebruiken LinkedIn en veel van hen hebben een profiel dat voor 75% of meer is gevuld. Maar u kunt nog beter gebruik maken van de vele aanvullende mogelijkhedendie LinkedIn biedt en alles eruit halen wat erin zit. Daarom ... lees verder
Wist u dat Facebook na Google de meest bezochte dynamische website ter wereld is? Of heeft u Facebook misschien al ontdekt als het ideale platform om klanten aan uw product te binden, maar heeft u nog geen Facebook-bedrijfspagina? Wilt u weten ... lees verder
Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Hoe kunt u ervoor zorgen dat de stof helder ... lees verder
Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder