Omschrijving
U heeft uw huiver om Twitter zakelijk in te zetten overwonnen en zet Twitter in om uw bedrijfsdoelstellingen te halen. Maar u wilt nog meer uit uw account halen. Volg dan ook de masterclass Twitter.
Doelstelling
U kunt uw tweets kwalitatief verbeteren, uw persoonlijke en zakelijke branding versterken. U meet uw ROI (Retun on Influence) van Twitter en maakt effectief gebruik van beschikbare applicaties.
Bestemd voor
Deze masterclass is bestemd voor iedereen die al de nodige ervaring heeft met Twitter, een volledige bio heeft ingevuld, meer dan 100 tweets heeft verzonden en meer dan 200 volgers heeft.
Programma
Tijdens deze masterclass Twitter worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Analyse van huidige tweets en aanbrengen van verbetering.
- Acties opzetten en reacties uitlokken.
- Contact met de doelgroep versterken.
- Klantenbeheer via 'Lijsten' en 'Online' registratie.
- Hashtags-gebruik en onderzoek van effecten.
- Ondersteunende software voor beheer, signalering, statistieken en enquêtes.
- Het gebruik van links om video's, foto's en muziekfragmenten te delen.
- Het meten van Return on Influence. (Meten welke invloed u heeft).
- Praktijkvoorbeelden en demonstraties.
Werkwijze
Tijdens de masterclass is er een online verbinding met Twitter. De trainer presenteert u de praktische kant van Twitter en demonstreert vele mogelijkheden aan de hand van praktijksituaties. U kunt uw vragen vooraf aan de trainer stellen, waarop hij tijdens de masterclass zal ingaan. Het aantal deelnemers per groep is maximaal 14. Hierdoor is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht.
TIP: Neem een laptop mee (met draadloos internet!) om alles direct in praktijk te brengen. Het gebruik van Ipad of een ander tablet is minder geschikt.