Omschrijving
Blijft uw klant (afnemer, bezoeker, cliënt, lid) graag gebruik maken van uw diensten? Dat hangt af van de manier waarop u hem of haar behandelt of laat behandelen. De organisatiestructuur en de managementstijl van uw onderneming maken uw medewerkers persoonlijk verantwoordelijk voor de klant. Dit bevordert de wederzijdse waardering en het werkplezier. Volg deze training en u kiest voor een andere houding: van passief vriendelijk tot actief klantgericht!
Doelstelling
U kunt inspelen op de (onbewuste) wensen van uw klant. Uw persoonlijke invloed op uw contacten is vergroot. Communicatief bent u sterker geworden.
Bestemd voor
De training is bestemd voor u, ondernemer of medewerker, die zijn/haar klantgericht optreden wil versterken.
Programma
De training Klantgericht denken en handelen behandelt de volgende onderwerpen:
- Reageren of zelf bepalen.
- Een professionele houding.
- Inschatten of zeker weten.
- Effectieve vragen maken betere gesprekken.