Resultaten 1 - 6 Sorteren op:
Blijft uw klant (afnemer, bezoeker, cliënt, lid) graag gebruik maken van uw diensten? Dat hangt af van de manier waarop u hem of haar behandelt of laat behandelen. De organisatiestructuur en de managementstijl van uw onderneming maken uw ... lees verder
Kunt u zich inleven in de wensen van uw mondige en kritische klant en hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is uw klant voor u en hoe laat u dat merken? Wilt u de conurrentie een stap voorblijven, dan moet u uw invloed als verkoper ... lees verder
Heeft u een goed verkoopgesprek gehad? Weet u dan hoe u uw voorstel omzet in een offerte die scoort? En kunt u daarmee de oplossing voor het probleem of de behoefte van uw klant op een overtuigende manier overbrengen? Als u daartoe in staat bent ... lees verder
Uw non-verbale sterke punten kunnen u in het telefoongesprek niet helpen, dus moet u het hebben van andere kwaliteiten. U bent aangewezen op uw telefonische gesprekstechnieken en uw vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Deze training ... lees verder
U bent geïnteresseerd in wat de klant belangrijk vindt op de korte en langere termijn en u kunt uw aanbod laten aansluiten op de individuele ontwikkeling van uw (potentiële) klant. Maar gebruikt u de eigenschappen van het product of de ... lees verder
Voor iedereen die de training Verkoop en acquisitie heeft gevolgd en die zijn/haar kennis en vaardigheden wil verdiepen, is er de Vervolgtraining verkoop en acquisitie. Uniek is dat u het programma als deelnemers met elkaar samenstelt. Er is veel ... lees verder