Resultaten 1 - 10 Sorteren op:
De inhoud van deze training is in grote mate afhankelijk van de leerdoelen en specifieke wensen van de deelnemers. lees verder
We leven in een tijd met steeds meer communicatie via beeldschermen. Elke dag zien we allerlei filmpjes via TV, themakanalen, monitors in de tram, clipjes op internet en podcast op onze mobiel. Al deze audiovisuele content is bedacht en gemaakt met ... lees verder
De kwaliteit en de mogelijkheden van de huidige DV camera's doen soms niet onder voor de professionele schoudercamera's. lees verder
Een technisch goed plaatje schieten is met de huidige camera's over het algemeen niet zo'n probleem. Het uitgangspunt is echter: hoe lever ik goed monteerbaar materiaal aan? Hoe vang ik de juiste sfeer? Wat is kwaliteit en hoe bereik ik ... lees verder
‘On Camera’ is een korte cursus itemregie, waarin de deelnemers in 7 dagen de basisvaardigheden leren om, in samenwerking met een professionele cameraman een reportage te maken. Deze reportage wordt vervolgens onder begeleiding van een ... lees verder
Promo's vormen een steeds belangrijker schakel in het promotiebeleid van de verschillende omroepen. Alle belangrijke aspecten van het 'promo-maken', zoals het analyseren van reclameboodschappen, het onderscheiden van de doelgroepen, ... lees verder
De regieassistent(e) is als een spin het web. Enerzijds zorgt hij/zij ervoor dat het creatieve product, zoals bedacht door de regisseur, zo optimaal mogelijk opgenomen wordt. Anderzijds is hij/zij de vraagbaak van de ploeg en de redactie. lees verder
Het regisseren van meercameraprogramma's vereist affiniteit met het onderwerp, goed leiderschap en een gezond ruimtelijk en technisch inzicht. Daarnaast is gevoel voor fotografie en esthetiek van essentieel belang. lees verder
We leven in een tijd met steeds meer audiovisuele communicatie via beeldschermen. Ook het gebruik van TV voor zakelijke toepassingen neemt, mede door het snellere internet, een enorme vlucht. Video voor interne en externe communicatie, video als ... lees verder
We leven in een tijd met steeds meer audiovisuele communicatie via beeldschermen. Ook het gebruik van TV voor zakelijke toepassingen neemt, mede door het snellere internet, een enorme vlucht. Video voor interne en externe communicatie, video als ... lees verder